"Lancôme od lat inspiruje kobiety do odkrywania i wyrażania swojego piękna. Najnowsza współpraca z Igą Świątek, ambasadorką marki, to wyjątkowe spotkanie świata sportu i sztuki makijażu. Utalentowana, pełna pasji i autentyczności Iga pokazuje, że piękno to nie perfekcja, lecz harmonia siły i naturalności"— czytamy w komunikacie prasowym zapowiadającym kampanię podkładu Lancôme z udziałem polskiej sportsmenki.
Wspomniany produkt, podkład Teint Idole Ultra Wear, stał się podstawą makijażu Igi Świątek, "podkreślając jej promienną cerę i naturalną energię".
Makijaż wykonała Ewelina Krasoń, która postawiła na subtelność i lekkość, by wydobyć świeżość skóry oraz nadać spojrzeniu wyrazistości w taki sposób, by całość pozostała spójna z osobowością Igi — czytamy w dalszej części komunikatu.

Materiały promocyjne z udziałem Igi Świątek można znaleźć na stronie firmy Notino, sprzedawcy kosmetyków różnych marek, w tym Lancôme.
Iga Świątek twarzą francuskich kosmetyków
Współpraca reklamowa Igi Świątek z Lancôme trwa od kwietnia 2024 roku. Polska tenisistka jest nie tylko pierwszą polską ambasadorką marki, ale i pierwszą sportsmenką na świecie współpracującą z tą francuską marką.










