Igrzyska w Eurosporcie przyciągnęły 120 mln widzów

120 milionów widzów oglądało relacje z zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver na antenie stacji Eurosport i Eurosport HD.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nadawca poinformował, że każdy z nich przeznaczył na oglądanie zmagań sportowców średnio ponad 11 godzin.

41 proc. widzów (50 mln) stanowiły kobiety, które średnio oglądały igrzyska 4 minuty dłużej niż mężczyźni. Dla porównania, poza imprezą płeć piękna stanowi około 1/3 odbiorców Eurosportu.

Najchętniej oglądanymi dyscyplinami olimpijskimi na antenach stacji były kolejno skoki narciarskie, biathlon, biegi narciarskie, narciarstwo alpejskie oraz kombinacja norweska.

Strony internetowe Eurosportu przyciągnęły w trakcie igrzysk w Vancouver 23 miliony użytkowników - dwa razy więcej niż podczas zeszłorocznych letnich igrzysk w Pekinie. Sieć dostępnych w 10 wersjach językowych witryn nadawcy notowała średnio 2,7 miliona odwiedzających dziennie (najwięcej: Niemcy - 740 tys.; Rosja - 630 tys.). Przeglądnęli oni w sumie 78 milionów stron z olimpijskimi treściami.

Z kolei mobilna sieć Eurosportu obejmująca 15 stron w 13 językach przyciągnęła w trakcie imprezy w Vancouver prawie milion użytkowników, z czego niecałe 250 tys. korzystała z nich codziennie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa