IHS: Apple motorem napędowym rynku inteligentnych zegarków

Z 3,6 miliona w 2014 roku do 101 milionów w roku 2020 urośnie globalny rynek sprzedaży smartwatchów - prognozuje firma badawcza IHS.

km
km
Udostępnij artykuł:
IHS: Apple motorem napędowym rynku inteligentnych zegarków

- Motorem napędowym sukcesu całego rynku smartwatchów będzie Apple Watch. Inteligentny zegarek stanie się głównym akcesorium oferowanym przez większość czołowych producentów smartfonów chcących zdominować ten lukratywny rynek. Przewidujemy, że stosunek sprzedaży smartwatchów do sprzedaży smartfonów zwiększy się w latach 2014-2020 z 1:500 do 1:20 - skomentował Antonios Maroulis, analityk IHS Technology.

Według prognozy firmy badawczej, sprzedaż Apple Watch w 2015 roku sięgnie 19 milionów sztuk, czyli 56 proc. całego rynku. Do 2020 roku udział firmy z Cupertino ma jednak spaść do 38 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/elementy-apple-watcha-kosztuja-tylko-jedna-czwarta-jego-ceny ##

Tymczasem sprzedaż urządzeń z systemem Android Wear od Google ma w ciągu najbliższych pięciu lat sięgnąć 96 milionów sztuk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"