II edycja programu lojalnościowego 'Dymek'

Imperial Tobacco Polska rozpoczął II edycję programu lojalnościowego 'Dymek' skierowanego do partnerów detalicznych firmy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Programem Partnerskim „Dymek” objęte zostały m.in. marki West, Davidoff, R1, Route 66, Paramount, Mocne i Mars. Celem programu jest zdobycie wiodącej pozycji ekspozycyjnej marek Imperial Tobacco Polska w kluczowych punktach sprzedaży detalicznej oraz zwiększenie udziału tych marek w obrocie sklepów objętych programem.

Program „Dymek” oparty został na systemie komunikacji SMS-owej. Partnerzy Programu otrzymują co miesiąc w formie SMS-ów informacje o rabatach oraz dodatkowych promocjach. Wsparciem dla partnerów Programu ,,Dymek’’ jest również infolinia obsługiwana przez Data Solutions.

Agencja Data Solutions przygotowała we współpracy z Imperial Tobacco Polska koncepcję II edycji Programu, kreację do pakietu startowego oraz odpowiada za jego wdrożenie i realizację. Agencja rozpoczęła współpracę z Imperial Tobacco Polska w październiku 2005.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele