IKEA pomoże stać się najlepszą wersją siebie... rano

Kto nie marzy o podaniu śniadania do łóżka ukochanej osobie? Tylko to poranne wstawanie... IKEA podeszła do tematu w przewrotny sposób.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA pomoże stać się najlepszą wersją siebie... rano

W amerykańskiej kampanii “The Morningmorphosis” (w wolnym tłumaczeniu "Rankomorfozy") IKEA  w humorystyczny sposób interpretuje hasło "bądź najlepszą wersją siebie", znaną z motywacyjnych książek czy wykładów. Szwedzka sieć, reklamując swoje materace, przedstawiła krótką scenkę rodzajową.

Przystojny mąż, wyspany, uśmiechnięty i w garniturze, z samego rana wita śpiącą jeszcze żonę śniadaniem do łóżka. Na tacy lądują wielki stos naleśników, talerz z jajecznicą, talerz ze stosem kiełbasek, miska owoców, szklanka soku pomarańczowego i dzbanek z kawą. "Teraz gdy Joe i Kate śpią na materacu IKEA, niespodziewanie wszystko o poranku staje się dla Joego łatwiejsze" - słychać głos lektora.

To nie koniec miłych gestów, bo mężczyzna zdążył już przygotować posiłek dla dzieci i siebie. Spot wieńczy hasło "Bądź rannym ptaszkiem, którym nie jesteś".

Kreację przygotowała agencja McCann Erickson New York. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele