IKEA reklamuje się w stylu „Lśnienia” Kubricka (wideo)

W nowym spocie promującym zakupy z okazji Halloween IKEA nawiązuje do kultowego horroru „Lśnienie” Stanley’a Kubricka z 1980 roku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Akcja 1,5-minutowego klipu to adaptacja znanej z „Lśnienia” sceny, w której mały chłopiec przemierza na dziecięcym rowerze korytarze mrocznego, opuszczonego hotelu, by w końcu spotkać na swojej drodze upiorne postacie dwóch dziewczynek.

W wersji IKEI dziecko także jedzie na rowerku, tyle że przez kolejne sale domu handlowego pełnego towarów szwedzkiego producenta. Wszystko kończy się szczęśliwie, kiedy w finale chłopiec napotyka na swoich rodziców, choć w pierwszym momencie wydaje mu się, że to parodie postaci z horroru. Atmosfera spotu oddaje nastrój filmu Kubricka sprzed ponad trzech dekad trzymając widza w napięciu od pierwszej do ostatniej sceny.

 

Spot został przygotowany z okazji zbliżającego się święta Halloween. W ciągu dwóch dni na YouTubie doczekał się ponad 800 tys. odsłon.

Za jego kreację odpowiada agencja BBH z Singapuru, reżyserem jest Jordan Quellman.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela