"Wakacje w pudełku" to nowe gadżety, które IKEA wprowadziła do sprzedaży w Katarze. Cztery różne boxy nawiązują klimatem do popularnych urlopowych destynacji - francuskiego Paryża, japońskiego Tokio, tureckiego regionu Kapadocji i słonecznych Malediwów.
Pudełka pomagają odtworzyć klimat wakacji tym osobom, które nie mogą w tym roku wyjechać na urlop z powodu pandemii koronawirusa.
Wyświetl ten post na Instagramie.
With our take-away vacations, you can recreate experiences from the world’s top destinations right at home. Get a vacation in a box at your nearest store. Click the link in bio to learn more. #IKEAVacations
Post udostępniony przez IKEA UAE (@ikeauae) Lip 19, 2020 o 8:00 PDT
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Change up your afternoon teatime with a Vacation in a Box that will transform any room to look like Tokyo! #IKEAVacations
Post udostępniony przez IKEA UAE (@ikeauae) Lip 23, 2020 o 3:27 PDT
Wyświetl ten post na Instagramie.
Up your romance game and surprise your loved one with a trip to Paris, from your balcony. Ooh la la! #IKEAVacations
Post udostępniony przez IKEA UAE (@ikeauae) Lip 28, 2020 o 6:00 PDT
- Dzięki naszym "Wakacjom w pudełku" ludzie mogą z łatwością przeżyć kolację przy świecach w stylu francuskim lub napić się zielonej herbaty, klęcząc na poduszkach inspirowanych Tokio - komentuje Carla Klumpenaar, dyrektor generalna ds. marketingu, komunikacji i projektowania wnętrz w dubajskim oddziale IKEA.
Koncept "Vacation in a Box" promowany jest w mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja Memac Ogilvy.