IKEA zachęca, by „wygrać” sen poprzez odzyskanie sypialni (wideo)

14 stycznia sieć sklepów IKEA rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Wonderful Everyday”. Tym razem w reklamach, autorstwa agencji Mother z Londynu, promuje sypialnie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IKEA zachęca, by „wygrać” sen poprzez odzyskanie sypialni (wideo)

IKEA w nowej kampanii w Wielkiej Brytanii chce zachęcić społeczeństwo, by cieszyło się lepszym snem poprzez odzyskanie i traktowanie sypialni jako miejsca wypoczynku. W trwającym minutę spocie pokazano wieczorne zwyczaje wielu różnych osób, czynności wykonywane codziennie tuż przed snem: kąpiel, wmasowywanie kremu itp.

Scenom tym towarzyszy głos w tle, który jest tak dramatyczny i poważny, jakby przygotowanie do snu było równie ważne i istotne, jak przygotowania do zawodów sportowych.

Na potrzeby kampanii powstały dwie wersje spotu: 20- i 60-sekundowa. Zaplanowane działania obejmować będą ich emisję w internecie i telewizji, działania CRM, social media i PR. Kampania potrwa do 2 kwietnia br.

Spot wyreżyserował Jones+Tino. Za kreację całej kampanii odpowiada agencja Mother z Londynu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów