Reklama serum Bioliq pokazuje Ilonę Wrońską w różnych sytuacjach życiowych: na planie filmowym, wieczornym przyjęciu i podczas relaksu z rodziną. Spot podkreśla, że promowany produkt ma skoncentrowaną formułę z ekstraktem z kawioru i składnikami odżywczymi, lekką konsystencję, łatwo go nałożyć na skórę i szybko się wchłania. W efekcie zapewnia wyraźne wygładzenie zmarszczek i nawilżenie skóry.
Wrońska to kolejna znana kobieta promująca kosmetyki Bioliq. Latem br. antyperspirant tej marki reklamowała tancerka Anna Bosak, a wiosną br. Małgorzata Potocka wystąpiła w kampanii serii Bioliq 55+, a Lidia Popiel - w reklamach serum wypełniającego.
Nowa kampania jest prowadzona m.in. w telewizji. Dział marketingu Aflofarm Farmacja Polska nie odpowiedział na pytania portalu Wirtualnemedia.pl dotyczące szczegółów jej przebiegu.

Za obsługę firmy w zakresie planowania i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.











