W skali roku liczba klientów T-Mobile Polska zwiększyła się z 10,23 do 10,51 mln. Liczba użytkowników ofert na kartę minimalnie zmalała, natomiast przybyło 294 tys. abonentów. W samym pierwszym kwartale br. liczba abonentów wzrosła o 69 tys.
T-Mobile Polska podkreśla, że wskaźnik odejść klientów sieci (churn) osiągnął najniższy poziom od pierwszego kwartału 2016 roku, ponadto umowy z operatorem podpisują jego dawni użytkownicy. Firma podkreśla to w trwającej od dwóch miesięcy kampanii reklamowej, w której pierwszej odsłonie Dorota Wellman witała klientów wracających do T-Mobile.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/508-tys-numerow-przeniesionych-w-i-kwartale-2018-roku-kto-stracil ##
- Od samego początku moim celem jest zbudowanie pozycji T‑Mobile jako najlepszego dostawcy usług na rynku. Z satysfakcją obserwuję, jak szybko ta strategia, którą skoncentrowaliśmy na polepszeniu istniejących i stworzeniu nowych punktów styku klientów z firmą, przynosi efekty. Rozbudowując sieć sprzedaży, wprowadzając zmiany w obsłudze klienta i rozszerzając funkcjonalności kanału on-line, postawiliśmy na jakość i dostępność wszystkich punktów kontaktu z klientem. Badania satysfakcji klientów pokazują, że te starania przynoszą widoczne rezultaty - wylicza Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska od marca ub.r.
Wpływy operatora w minionym kwartale wyniosły 1,51 mld zł, o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast skorygowany zysk EBITDA formy zmalał o 7 proc. - z 431 do 401 mln zł.

T-Mobile zaznacza, że z powodu braku opłat za roaming w Unii Europejskiej zysk EBITDA zmalał w skali roku o 37 mln zł. W minionym kwartale ilość danych przesłanych w roamingu przez klientów operatora wzrosła niemal pięciokrotnie
Za to inne czynniki spowodowały wzrost tego wskaźnika o 7 mln zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-oferta-magenta-biznes-pakiety-od-40-do-120-zl-z-rozna-predkoscia-internetu ##

T-Mobile Polska podaje, że w marcu zakończył trwający rok program rozbudowy sieci swoich placówek. W ramach projektu otwarto 110 nowych sklepów, w tym osiem w pierwszym kwartale br.
Za kolei w styczniu rozpoczęto proces modernizacji i instalacji nowej wizualizacji w dotychczasowych sklepach T-Mobile. Do końca marca zrealizowano to w 43 punktach sprzedaży.

Ponadto w T‑Mobile Polska rozpoczął testy zmierzające do zmian w sposobie wykorzystania posiadanych częstotliwości. W efekcie w minionym kwartale uruchomionych zostało kilkanaście stacji oferujących agregację 4 pasm z maksymalną prędkością przesyłania danych wynoszącą do 590 Mbps. Łącznie T‑Mobile ma już ponad 4250 stacji z agregacją pasma.
- To odpowiedź na rosnącą konsumpcję danych wśród naszych klientów, którzy w ujęciu rok do roku przesłali o 150 proc. więcej danych w sieci LTE. Co nie mniej ważne, inwestycje mają przygotować naszą sieci szkieletową do zwiększonych obciążeń wynikających z obsługi nowych usług, które niedługo przedstawimy. Dlatego, pomimo że nasza sieć LTE dociera już blisko do 100 proc. populacji zamierzamy przeznaczyć na inwestycje podobne środki jak w latach ubiegłych - zapowiada Andreas Maierhofer.











