Ilu widzów oglądało finał Eurowizji Junior 2025 w TVP?

Średnio 1,15 mln widzów oglądało na antenach TVP finał 23. edycji Eurowizji Junior 2025 – wynika z danych Nielsena. Z czego 960 tys. odbiorców śledziło muzyczny konkurs na antenie TVP2.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów oglądało finał Eurowizji Junior 2025 w TVP?
Marianna Kłos

Finał tegorocznej Eurowizji Junior, który miał miejsce w sobotę, 13 grudnia, w stolicy Gruzji, Telewizja Polska transmitowała na antenie TVP2 i TVP Polonia między godziną 17:00 a 19:20.

W tym czasie muzyczną rywalizację młodych wokalistów oglądało w Dwójce średnio 963 tys. widzów, dając stacji udział w rynku na poziomie 9,45 proc. w gronie wszystkich widzów i 6,98 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Eurowizję Junior za pośrednictwem TVP Polonia oglądało średnio 187 tys. osób, dając stacji udział w rynku w gronie całej widowni na poziomie 1,83 proc. i 1,62 proc. w grupie komercyjnej.

Tegoroczny finał Eurowizji Junior, który odbył się w Tbilisi, był 23. edycją wydarzenia z udziałem młodych wokalistów. Na scenie Gymnastic Hall of Olympic City wystąpili artyści z 18 krajów.

Marianna Kłos na ósmym miejscu w Eurowizji Junior

Po raz czwarty w historii konkursu zwyciężyła Francja, którą w tym roku reprezentowała Lou Deleuze z piosenką "Ce Monde". Polskę z utworem "Brightest Light" reprezentowała Marianna Kłos, która zajęła w konkursie 8. miejsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami