Imago PR dla ING Real Estate Development

Na zlecenie ING Real Estate Development Imago Public Relationsopracowała i rozpoczęli realizację kampanii "Budujemy wyobraźnię"skierowaną do dzieci i mieszkańców Gliwic.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania artystyczno - edukacyjna "Budujemy Wyobraźnię"skierowana jest do uczniów 4-6 klas szkół podstawowych w Gliwicachoraz ich nauczycieli. Podczas warsztatów aktorskich, wokalnych,tanecznych i scenograficznych dzieci pod okiem profesjonalistówprzygotują sztukę teatralną, która zostanie następnie wystawiona nadeskach Gliwickiego Teatru Muzycznego.

Rozpoczęcie akcji "Budujemy wyobraźnię" wiąże się z wejściem INGReal Estate Development na rynek Górnego Śląska i realizacjąpierwszego projektu w tym regionie - osiedla Glivia wGliwicach.

Kampania potrwa do marca 2009 roku. Za jej realizację z ramieniaagencji odpowiada Małgorzata Grabowska, account manager w ImagoPR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online