Imago PR z działem corporate publishing i Waldemarem Szymczykiem z „GW”

Waldemar Szymczyk stanął na czele utworzonego w agencji Imago PR działu corporate publishing. Wcześnie pracował jako zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” w Katowicach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Imago PR uruchomiła dział corporate publishing ze względu na zapotrzebowanie firm i instytucji na merytoryczną komunikację. Nowy dział zajmuje się media relations skierowanymi zarówno do mediów tradycyjnych, jak też cyfrowych, oraz zarządzaniem publikacją treści na stronach internetowych klientów.

grafika

Kierownictwo działem corporate publishing objął Waldemar Szymczyk, który wcześniej przez 20 lat pracował w „Gazecie Wyborczej” w Katowicach, ostatnio jako zastępca redaktora naczelnego. Szymczyk to zresztą współzałożyciel katowickiego oddziału „Gazecie Wyborczej”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu