Imponujący wzrost sprzedaży "Przyjaciółki"

Tylko 'Tina' zanotowała spadek sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Lider segmentu to  ”Przyjaciółka”, której średnia sprzedaż* w lutym 2006 roku wyniosła 512 566 egz. - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina”  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży. luty20062005Średni nakład jednorazowyrozpow. płatne razemŚredni nakład jednorazowyrozpow. płatne razemPrzyjaciółka682276512566601028397683Tina626980415967719480469085Pani Domu702960343154474398216188Naj580973311227453220242229

* - rozpowszechnianie płatne razem

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech