IndaHash i Mediacom jako partnerzy strategiczni z pierwszą wspólną kampanią w RPA

Wystartowała pierwsza w RPA kampania indaHash i Mediacom realizowana dla marki należącej do Revlon. Ma to być początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem indaHash na rynku w RPA.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
IndaHash i Mediacom jako partnerzy strategiczni z pierwszą wspólną kampanią w RPA

Jak informuje w komunikacie indaHash, pierwsza kampania w RPA opiera się na promocji konkursu Mitchum Great Moments.

Influencerzy przez aplikację indaHash otrzymali zadanie, aby wybrać jedną z nagród, sfotografować ekwipunek, który zabraliby ze sobą na wyprawę i umieścić dezodorant Revlon na zdjęciu.

Dodatkowo influencerzy informują swoich followersów o konkursie i aktywizują swoich znajomych. Cała akcja zakończy się 31 października br.

grafika

Kampania dla marki Mitchum ma być początkiem intensywnej współpracy indaHash i Mediacom. indaHash jako strategiczny partner Mediacom będzie w RPA dostępny dla wszystkich klientów (a także dla innych agencji, które będą chciały wykorzystać nową technologię w kampaniach swoich marek) za pośrednictwem oddziału MediaCom Beyond Advertising.

- W indaHash zbudowaliśmy zespoły business development na 3 rynkach: w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce - przypomina Joanna Pawluk, managing partner of indaHash. - Do RPA zdecydowaliśmy się wejść z innym modelem biznesowym - bez budowania lokalnego zespołu, ale poprzez strategiczne partnerstwo z Mediacom. Jako indaHash na co dzień dostarczamy technologię, która z powodzeniem wykorzystywana jest przez największe agencje i domy mediowe na świecie - opisuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"