Celem zmian jest budowanie właściwego wizerunku marki i pozycji lidera w branży. Na sklepowe półki sukcesywnie trafiają kolejne grupy asortymentowe w nowych opakowaniach.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Indykpolu, szerokie portfolio produktów marki wymagało wypracowania systemu identyfikacji opakowań, które jest bardzo pojemne, a jednocześnie impaktowe. Firmie zależało, by charakter nowych opakowań odzwierciedlał cechy, które komunikacyjnie są dla niej istotne: radość, szczerość i prostotę. Dlatego też nowe opakowania mają żywe, radosne kolory, są nowoczesne i bardziej przejrzyste.
Agencja SaltPepper Brand Design , przy współpracy z marką Indykpol, podzieliła ofertę produktową na pięć grup asortymentowych. Każdej z nich przypisano odmienną kolorystykę. Jednocześnie w każdym opakowaniu wykorzystano dynamiczny skos, co pozwoliło zachować spójność marki mimo bardzo szerokiego portfolio. Dodatkowo wprowadzono wiele funkcjonalności, które ułatwiają konsumentowi podjęcie decyzji zakupowych, m.in. wyraziste deskryptory smaku oraz czytelne benefity produktów.

Proces zmian rebrandingowych trwa od paru miesięcy. W grudniu na sklepowych półkach pojawiła się kolejna partia produktów Indykpol w nowych opakowaniach, m.in. Parówki Jedynki, Jedyneczki, Parówki z indyka, Pasztet dworski oraz mięsa Samo dobro.

Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwali Aleksander Koczy, design management oraz Grzegorz Brzóska, strategia oraz project management. Współpraca z marką Indykpol została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.











