Inea w nowej kampanii przekonuje „Ty jesteś szefem"

Inea prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Ty jesteś szefem”, skierowanej do klientów biznesowych oraz instytucjonalnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Inea w nowej kampanii przekonuje „Ty jesteś szefem"

Pierwsza odsłona kampanii Inea, „Ty jesteś szefem”, ruszyła w kwietniu tego roku. Operator oddawał decydujący głos swoim klientom.

Kampania skierowana jest do firm oraz instytucji i zachęca do korzystania z oferty B2B oraz B2P Inea, promując przede wszystkim: łącze światłowodowe, telefonię komórkową, back up czy usługi smart city. W jej ramach powstały formaty kreatywne przedstawiające cztery persony, reprezentujące klientów biznesowych oraz instytucjonalnych dostawcy usług.

Inea reklamuje się w internecie

Rozpoczęta w październiku odsłona kampanii obejmuje działania digitalowe, media branżowe oraz outdoor. Motywem przewodnim działań reklamowych pozostaje wygodny niebieski fotel, ale tym razem zasiadają w nim: CEO, szef IT, księgowa oraz burmistrz.

Kampania powstała we współpracy z Visual Heads. Pomysł opracowany został przez Minima Advertising People.

 

 

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa