Informacje i publicystyka: RMF24.pl przed TVN24.pl, zyskały i.pl i portal Radia ZET

Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, a na nieco dłużej internautów przyciąga Onet. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły i.pl oraz sekcja informacyjno-publicystyczna portalu Radia ZET, a analogiczny dział TVN24.pl pod względem liczby użytkowników wyprzedził RMF24.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W lipcu br. dział WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) z informacjami i publicystyką o charakterze ogólnopolskim (czyli bez treści regionalnych i o pogodzie) odwiedziło 10,17 mln internautów, co przełożyło się na 34,36 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 35 minut i 29 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska), w wersji www i aplikacji mobilnej, analogiczna sekcja miała 8,86 mln użytkowników, 29,93 proc. zasięgu oraz 35 minut i 58 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Portal RMF24.pl przyciągnął natomiast 8,15 mln internautów (co dało 27,55 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 minut i 4 sekundy. Kolejne trzy witryny przekroczyły poziom 6 mln użytkowników. Na portalu TVN24 dział informacyjno-publicystyczny zanotował 7,23 mln odwiedzających, 24,43 proc. zasięgu oraz 19 minut i 43 sekundy średniego czasu korzystania, na Interii (Grupa Polsat-Interia) - 7,15 mln internautów, 24,17 proc. zasięgu oraz 24 minuty średniego czasu, a uruchomiony jesienią ub.r. portal i.pl (Polska Press) - 7,11 mln użytkowników, 24,03 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 31sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-tiktok-netflix-ze-spadkami-interia-urosla-w-mobile-u-mediapanel-z-lipca,7169496291055745a ##

Sekcję Gazeta.pl (Agora) z informacjami i publicystyką odwiedziło 6,79 mln internautów (22,95 proc. zasięgu), spędzając średnio po 12 minut i 49 sekund, a w analogicznym dziale o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) każdy z 6,68 mln użytkowników (22,53 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 10 minut i 50 sekund.

Na portalu Radia ZET (Eurozet) taki dział zanotował 6,58 mln odwiedzających, 22,23 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 4 sekundy średniego czasu korzystania, a platforma internetowa Polsat News - 6,29 mln internautów, 21,24 proc. zasięgu oraz 7 minut i 3 sekundy przeciętnego czasu.

grafika

W porównaniu z czerwcem sekcja informacyjno-publicystyczna na WP.pl straciła 311,8 tys. użytkowników oraz 3 minuty i 58 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 3 i 10 proc. w dół), a na Onecie - 148,4 tys. internautów (1,6 proc.) oraz 3 minuty i 33 sekundy przeciętnego czasu (9 proc.).

Na RMF24.pl przy wzroście liczby użytkowników o 603,4 tys. (8 proc.) średni czas spędzony przez każdego zmalał o 24 sekundy (5,4 proc.). Portalowi pod względem zasięgu udało wyprzedzić dział z informacjami i publicystyką platformy TVN24, który zyskał 77,1 tys. odwiedzających (1,1 proc.) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o minutę i 55 sekund (8,9 proc.).

Do tej sekcji zbliżył się analogiczny dział Interii, osiągając wzrost liczby użytkowników o 621,3 tys. (9,5 proc.) oraz spadek średniego czasu korzystania o 3 minuty i 4 sekundy (11,3 proc.).

W obu statystykach zwiększyły się wyniki dwóch witryn. Portal i.pl zyskał 880,8 tys. odwiedzających (14,1 proc.) i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania (11,1 proc.), a dział informacyjno-publicystyczny portalu Radia ZET - 657,7 tys. użytkowników (11,1 proc.) i 13 sekund średniego czasu (7,6 proc.).

W sekcji Gazeta.pl z informacjami i publicystyką przybyło 172,7 tys. internautów (2,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 19 sekund (9,3 proc.). Analogiczny dział o2.pl zanotował spadek o 402,4 tys. użytkowników (5,7 proc.) i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania (6,5 proc.), a platforma Polsat News - spadek o 481,1 tys. odwiedzających (7,1 proc.) i wzrost średniego czasu o 26 sekund (6,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"