Według badania Gemius/PBI w marcu br. TVN24.pl odwiedziło 7,59 mln realnych użytkowników, czyli 26,58 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 120,28 mln odsłon. Z kolei TVN24BiS, dotyczący głównie tematyki gospodarczej, miał 1,78 mln użytkowników i 7,27 mln odsłon.
Na TVP.info 2,32 mln internautów wykonało 13,95 mln odsłon. Portal zyskał właśnie nową aplikację mobilną.
PolsatNews.pl przy 1,34 mln użytkowników miał 5,42 mln odsłon, a TelewizjaRepublika.pl zanotowała 736,8 tys. użytkowników i 5,42 mln odsłon.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-marcu-2019-roku-wp-pl-gazeta-pl-i-olx-ze-wzrostami-wyniki-gemius-pbi,7171088081127553a ##
Witryna Superstacji w badaniu Gemius/PBI nie jest objęta audytem, a jej wyniki notują zbyt duże wahania, żeby można je miarodajnie oszacować.

TVN24.pl w skali roku zyskał 3,14 pkt proc. zasięgu i 4,17 mln odsłon (to 13,4 i 3,6 proc. w górę). Natomiast TVP.info zanotowało wzrosty o 3,14 pkt proc. zasięgu i 5,01 mln odsłon (czyli o 62,9 i 56,1 proc.), dzięki czemu wyprzedziło pod względem zasięgu TVN24BiS.pl, który zyskał 0,14 pkt proc. zasięgu i 1,06 mln odsłon (2,3 i 17,2 proc. w górę).
W przypadku PolsatNews.pl zasięg zwiększył się o 0,79 pkt proc. (czyli 20,2 proc.), a liczba odsłon o 261,8 tys. (5,1 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/poranki-tvn24-tvp-info-polsat-news-ogladalnosc-wplywy,7171092175369857a ##

Natomiast TelewizjaRepublika.pl zanotowała spadek o 0,72 pkt proc. zasięgu i 1,45 mln odsłon (to odpowiednio 21,8 i 18,1 proc. w dół).











