Infront i SES wspólnie transmitowały tegoroczne MŚ w Narciarstwie Alpejskim

Infront i SES ogłosiły, że wspólnie transmitowały zakończone niedawno zawody narciarskie odbywające się w ramach Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim 2023 organizowanych przez Międzynarodową Federację Narciarską i Snowboardową (FIS), które odbyły się we francuskich Alpach. Dostęp do transmisji mieli widzowie w całej Europie, Azji i obu Amerykach. Infront, będący wiodącą firmą zajmującą się mediami i marketingiem sportowym, wykorzystał platformę dystrybucji wydarzeń sportowych SES, aby sprawnie i w niezawodny sposób udostępniać transmisję z tego wydarzenia nadawcom na całym świecie, z zachowaniem najwyższej jakości obrazu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Odbywające się co dwa lata Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim FIS pokazują zmagania najlepszych narciarzy alpejskich rywalizujących w 13 różnych konkurencjach, które oglądają miliony fanów na całym świecie. Współpracując z Infront, SES zarządzał transmisją na żywo ze stoków w obu lokalizacjach górskich, przesyłając cztery sygnały do ośrodka SES Emek Ha'Ela w celu dystrybucji satelitarnej. Działo się to przy wykorzystaniu mobilnych jednostek terenowych LiveU i technologii bondingu IP, tak by zapewnić sygnał zapasowy.  

„Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim FIS to jedno z najważniejszych wydarzeń, w którym biorą udział najlepsi narciarze na świecie. Dzięki naszej najnowocześniejszej produkcji multimedialnej, obejmującej wiele ujęć kamer i dane dotyczące wyścigów na wielu stokach, zaspokoiliśmy potrzeby fanów sportu na całym świecie, chcących śledzić dokonania swoich ulubionych narciarzy na żywo” – powiedział Amikam Kranz, wiceprezes ds. mediów, zakładów i technologii w Infront. „Cieszymy się, że możemy współpracować z SES – jednym z naszych kluczowych partnerów technologicznych, dysponującym platformą dystrybucji wideo, która dostarcza wysokiej jakości treści i dociera do milionów gospodarstw domowych posiadających odbiorniki telewizyjne” – dodał.

„Oczekiwania kibiców sportowych względem treści są coraz konkretniejsze. Pasjonują się oni wydarzeniami sportowymi, które chcą oglądać niezależnie od lokalizacji i pory dnia. Dlatego, niezwykle ważne jest, aby nasi partnerzy byli w stanie dostarczać fanom treści sportowe w sposób niezawodny i przy zachowaniu najwyższej możliwej jakości obrazu” – powiedział Michele Gosetti, dyrektor ds. sprzedaży, sportu i wydarzeń w firmie SES. I wskazał „Koncentrujemy się na wysokiej jakości transmisji wideo, wspieranej przez naszą flotę satelitów, infrastrukturę światłowodową, IP i komórkową, co pozwoli nam nadal spełniać wymagania biznesowe naszych partnerów i wysokie standardy jakości, jakich oczekują dzisiejsi konsumenci”.

Będąc liderem w zakresie wydarzeń sportowych, SES transmituje codziennie ponad 700 godzin wydarzeń sportowych premium i współpracuje z ponad 500 klientami z branży wydarzeń sportowych. Firma nadaje transmisje w obszarze wielu różnych dyscyplin – od zawodowej piłki nożnej mężczyzn i kobiet, przez futbol amerykański, tenis, golf i krykiet, po kolarstwo. Wśród nich znajdują się m.in. rozgrywki i mecze ze znanych lig zawodowych, takich jak NFL, Premier League i kobieca Serie A, a także sporty o innym profilu, jak np. sporty motorowe. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji