Kampania reklamuje oferowane przez ING Bank Śląski, podkreślając, że bank nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku oraz oferuje aplikację mobilną, w której można przyjmować płatności od klientów. W spocie pokazuje to sytuacja, w której siatkarz Andrzej Wrona zamawia w hali treningowej zamawia buty sportowe od przypadkowo spotkanego mężczyzny, właściciela firmy Monk Sandals.

Z kolei w spocie z Monika Brodką współwłaścicielka Palomy Inn opowiada, że skorzystała z rady eksperta w aplikacji dla firm w ING i wzięła leasing foodtrucka.
W reklamach pojawia się też Marek Kondrat, od ponad dwóch dekad ambasador marketingowy ING Banku Śląskiego.

Działania reklamujące ING Bank Śląski obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za kreację kampanii ING Banku Śląskiego odpowiadają agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Mullen Lowe Media Hub.











