Marek Kondrat reklamuje Ekopożyczki i Ekokredyty w ING Banku Śląskim (wideo)

ING Bank Śląski wprowadził do swojej oferty Ekopożyczki i Ekokredyty skierowane do osób i firm, które przeznaczą te środki na produkty i rozwiązania przyczyniające się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Marka Kondrata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marek Kondrat reklamuje Ekopożyczki i Ekokredyty w ING Banku Śląskim (wideo)

W ramach oferty obowiązują promocyjne warunki: ING Banku Śląski za udzielnie kredytów nie pobiera prowizji lub zwraca ją po 3 miesiącach regularnej spłaty oraz przedstawieniu przez klienta faktury za produkt ekologiczny. Warunkiem jest przeznaczenie pożyczonych środków na produkty i rozwiązania, które przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej

- Wierzymy, że Polacy są świadomi konieczności zmiany. Zmiana jest procesem, ale warto zacząć ją teraz. Zależy nam, aby każdy, kto myśli o kupnie nowej pralki, remoncie mieszkania bądź wybudowaniu domu, wybierał rozwiązania energooszczędne. Wspieramy takie postawy, dlatego zrezygnowaliśmy z prowizji za udzielenie kredytów na sfinansowanie takich przedsięwzięć, zarówno przez klientów indywidualnych, jak i firmy - komentuje Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adam-woronowicz-ojciec-kampania-ing-banku-slaskiego-wideo ##

Oferta obejmuje pięć różnych rozwiązań: Ekopożyczkę dla klientów indywidualnych (prowizja za udzielenie jest zwracana po 3 miesiącach terminowej spłaty rat i składki ubezpieczeniowej), Ekopożyczkę dla Firmy (zwrot pobranej prowizji w wysokości 2,5 proc. - maksymalnie 4 tys. zł - po 3 miesiącach regularnej spłaty, ponadto obniżona marża nawet do 5 proc. dla kwot większych niż 50 tys. zł lub 6 proc. dla kwot do 50 tys. zł), Ekokredyt budowlano-hipoteczny na dom pasywny i energooszczędny (brak prowizji), Ekokredyt inwestycyjny dla Wspólnot Mieszkaniowych (brak prowizji oraz obniżona marża: 2,5 proc. dla kwot do 200 tys. zł, 2 proc. dla 200-500 tys. zł, 1,5 proc. dla kwot powyżej 500 tys. zł) oraz Ekoleasing na samochody hybrydowe i elektryczne (brak prowizji i bezpłatna rejestracja).

Ofertę wspiera kampania marketingowa pod hasłem „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze”. W reklamach występuje Marek Kondrat.

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za obsługę marketingową ING Banku Śląskiego odpowiadają agencja Brain (kreacja reklam) oraz dom mediowy MullenLowe Media Hub (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele