ING zachęca w nowej kampanii do rozmów o nadmiernej konsumpcji

ING Bank Śląski rozpocznie 25 grudnia kampanię reklamową swojego konta oszczędnościowego. Motywem przewodnim spotu jest refleksja o naszej coraz większej konsumpcji i pogoni za dobrami materialnymi. Akcję przygotowały Brain i MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ING zachęca w nowej kampanii do rozmów o nadmiernej konsumpcji

Spot pokazuje ludzi goniących za promocjami, zniżkami, wyprzedażami, którzy reflektują się, po o im tyle dóbr materialnych. Występujący w spocie Marek Kondrat zachęca, by zacząć oszczędzać na koncie ING Banku Śląskiego.

To nie jest kampania przeciw kupowaniu, ale promująca odpowiedzialne i przemyślane zakupy, bo taka postawa daje wymierną korzyść – oszczędności. Liczymy, że podsumowanie spotu przez Marka Kondrata - „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia” - skłoni Polaków do refleksji: co jest nam naprawdę potrzebne i na czym polega konsumencka odpowiedzialność – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5 proc. w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego „Bonus na start” (dla nowych klientów) lub „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” (dla klientów obecnych).

Akcja rusza 25 grudnia. Spot emitowany będzie w telewizji i internecie. Komunikację uzupełnią reklamy na nośnikach zewnętrznych.

Kreację przygotowała agencja Brain, zakupem i planowaniem mediów zajął się MullenLowe Media Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"