W najnowszej kampanii „Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia”, skierowanej do młodych, ING oddał głos faktycznym przedstawicielom generacji Z.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ranking-bankow-ing-bank-slaski-santander-millenium-mbank ##
Influencerzy w kampanii ING
W kampanii swoje historie przedstawili influencerzy: ZuzaOK, Lumpfinds, Ewela i Kuba z Analizy i Obliczenia w Rapie.
W nowej kampanii ING docenia pierwsze zawodowe osiągnięcia młodych – generacji Z – i ich dążenia do niezależności, samorealizacji i sprawczość.
- Dla młodych pieniądze to droga do samodzielności i wolności. Mają wiele niesztampowych pomysłów na ich zarabianie i ciekawe podejście do pracy, które mogą być zaskakujące dla ich rodziców i starszych pokoleń. ING docenia życiową zaradność młodych i działanie w zgodzie ze sobą. Rozumiemy ich dążenie do niezależności i wspieramy je dopasowaną ofertą - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/viki-gabor-reklama-ing-znajdz-swoja-scene ##
Kampania obejmuje swoim zasięgiem Internet (digital i social media), Spotify i direct marketing.
Kampanii towarzyszy promocja „Do 200 zł za otwarcie konta Mobi”, w której można otrzymać nagrodę do 200 zł między innymi za płatności kartą i BLIKiem oraz za cele oszczędnościowe.

Kreację przygotowała agencja Gong, za zakup mediów odpowiada Mullen Lowe Media Hub. Działania PR prowadzi 24/7 Communication.











