Inglot z globalną platformą e-commerce

Polska marka kosmetyczna Inglot uruchomiła na 28 rynkach globalną platformę e-commerce. Chce w ten sposób zapewnić spójne i nowoczesne doświadczenie zakupowe dla klientów na całym świecie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Inglot z globalną platformą e-commerce
mat.pras.

Nowa platforma marki Inglot oferuje intuicyjną nawigację i maksymalne dopasowanie do potrzeb użytkowników. Jej layout ma odpowiadać globalnej tożsamości Inglota, a treści na niej prezentowane oraz oferta są dostosowane do lokalnych rynków. 

Celem wdrożenia nowej platformy jest zwiększenie poziomu personalizacji – platforma ma oferować konsumentom trafniejsze rekomendacje i inspiracje.

Inglot podkreśla, że nowa platforma jest również elementem spójnej komunikacji i budowania emocjonalnej relacji z klientem. Ma też odzwierciedlać wartości marki, a jednocześnie być elastyczna i wrażliwa na różnorodność kulturową i konsumencką w poszczególnych krajach. 

Poprzez nową platformę e-commerce Inglot chce także wzmacniać globalną pozycję firmy i umożliwić dalszą ekspansję, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i wschodzących.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+