Initiative z budżetem mediowym Tesco Polska

Initiative Media Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Tesco Polska. Poprzednio zajmował się tym Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Initiative Media Warszawa będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów dla Tesco Polska od stycznia przyszłego roku. - Spółki w ramach sieci Initiative współpracują także z Tesco w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i Słowacji. To umożliwi nam wymianę doświadczeń i know-how z poszczególnych rynków - zapowiada Katarzyna Starke-Zarańska, menedżer z działu komunikacji marketingowej Tesco Polska.

Marktere nie informuje, które inne domy mediowe brały udział w przetargu ani na jak długo podpisano umowę z Initiative. W br. obsługą budżetu mediowego Tesco Polska zajmował się Mediacom Warszawa.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"