Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników

Polska Press Grupa wdrożyła system „Magnuso Push Planner” automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów. Działa on w wybranych serwisów regionalnych oraz na portalu i.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników
Siedziba Polska Press, fot. Patryk Pallus

- W obecnych czasach wykorzystanie sztucznej inteligencji staje się kluczowym elementem usprawniania procesów w dużych grupach medialnych, takich jak Polska Press Grupa. To nie tylko sposób na zwiększenie efektywności operacyjnej, ale przede wszystkim realna szansa na lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców i szybsze reagowanie na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość informacyjną – podkreśla Zenon Nowak, prezes Polska Press Grupy.

Nowy system „Magnuso Push Planner” wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do automatycznego tworzenia i wysyłki powiadomień web push. Narzędzie analizuje opublikowane treści, wybiera te najbardziej interesujące z perspektywy użytkownika, a następnie generuje zwięzłe komunikaty i dostarcza je bezpośrednio na urządzenia subskrybentów.

Polska Press: system reaguje na aktualne wydarzenia

Rozwiązanie powstało z myślą o zwiększeniu efektywności dystrybucji treści przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości komunikacji z użytkownikami. System działa w czasie rzeczywistym, identyfikując najważniejsze informacje i błyskawicznie reagując na aktualne wydarzenia, co pozwala trafiać do czytelników z odpowiednimi treściami dokładnie wtedy, gdy są one najbardziej potrzebne - informuje Polska Press Grupa. 

Dzięki temu rozwiązaniu redakcje Polska Press Grupy zyskują narzędzie, które odciąża je z rutynowych zadań związanych z dystrybucją treści, a tym samym daje więcej przestrzeni na tworzenie wartościowych i merytorycznych materiałów. Jednocześnie skalowalna architektura rozwiązania pozwala nam łatwo rozszerzać wdrożenie na kolejne serwisy. W tej chwili „Magnuso Push Plaanner” wdrożliśmy w serwisch regionalnych oraz portalu i.pl – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.

Projekt wdrożeniowy po stronie Polska Press Grupy prowadziła Dorota Mroczkowska, managerka strategii data-driven. Za implementację systemu odpowiadała wrocławska firma Magnuso, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań IT dla branży marketingowej i sprzedażowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"