Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media

Nowym klientem agencji Insignia został Alior Bank. Marketer powierzył agencji obsługę w social mediach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media
fot. materiały prasowe

Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media (Facebook, Twitter).

Insignia odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania będą oparte o nową identyfikację marki w social media, stworzoną przez Insignię.

O kreację treści zadba dyrektor kreatywny agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie social media manager Anna Ortman, zaś za współpracę z klientem Agnieszka Cachro, client service director Insignia. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu