Kampania, stworzona przez Johannesa Leonardo wraz z firmowym sklepem Facebook Creative X, obejmuje 95-sekundowy film, w którym różne postacie eksplorują rozległą ciemną przestrzeń, która wydaje się reprezentować świat Instagrama, obejmując zarówno różne funkcje aplikacji, jak i tablicę treści wewnątrz.

Melissa Waters, wiceprezes ds. marketingu na Instagramie, powiedziała: - Dzisiejsi młodzi dorośli bardziej niż jakiekolwiek pokolenie przed nimi starają się odkryć, kim mogą być.
W Wielkiej Brytanii cały film będzie wspierany przez szereg realizacji, w tym serię treści o charakterze społecznościowym z 4Studio na Channel 4, partnerstwo marki z publikacjami o modzie i kulturze Dazed, ogólnokrajowym cyfrowym out-of-home, ukierunkowanym kontekstowo, reklamy wideo.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/instagram-jak-dziala-jak-usunac-konto-zle-strony,7170114241341569a ##
Spot został stworzony przez Crystal Brewis, Malu Lara, Joshua Lampley i Austin Haas, a wyreżyserowany przez Rubberband przez 0Smuggler. Media do kampanii zaplanował i kupił Mindshare.
Kampania pojawia się w trudnym momencie dla Instagrama - niedługo po tym, jak "The Wall Street Journal" ujawnił bardzo negatywny wpływ tej platformy na młodych ludzi, zwłaszcza na ich zdrowie psychiczne.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/instagram-szkodliwy-dla-mlodych-ludzi,7170118659753601a ##











