Inteligo: najbardziej przyjazna bankowość mobilna

Inteligo, bankowość internetowa PKO Banku Polskiego, zajęło I miejsce w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii „Bank mobilny”. Autorzy rankingu nagrodzili Inteligo między innymi za dostępność dla klienta i usługi dodatkowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To już kolejne wyróżnienie dla banku w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W 2010 i 2007 konto Inteligo zostało uznane najlepszym kontem internetowym, w latach 2008-2009 bank był wiceliderem kategorii. W tym roku pierwszy raz w rankingu znalazła się również kategoria „Bank mobilny” – liderem kategorii zostało Inteligo.

Mobilne usługi finansowe są obecnie jednym z najbardziej rozwojowych i innowacyjnych obszarów tego rynku. Mają one szansę zmienić oblicze sektora bankowego w podobnym zakresie jak wprowadzenie kilkanaście lat temu masowej bankowości internetowej. Inkubatorem innowacji w PKO Banku Polskim jest nasza internetowa marka Inteligo –  mówi Jarosław Myjak, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego odpowiedzialny za Obszar Bankowości Korporacyjnej, który odebrał nagrodę podczas Kongresu Bankowego Newsweeka i Forbesa.

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” organizowany jest po raz siódmy, pierwszy raz jednak ocenie została poddana również bankowość mobilna. W tej kategorii, badacze MillwardBrown SMG/KRC, przeprowadzili łącznie 91 audytów w 13 bankach oceniając m.in. dostępność kanałów komunikacji, jakości obsługi oraz pozyskania i utrzymania klienta. Audytorzy odgrywali rolę klientów, którym zależy na dostępie do podstawowych funkcjonalności bankowych w każdej sytuacji i w dowolnym miejscu.

– W przypadku Inteligo - pierwszego banku, który wprowadził usługi mobilne - model biznesowy jest całkowicie wirtualny, klienci korzystają z naszych produktów i usług przez Internet oraz właśnie przez telefon. Dlatego jednym z naszych priorytetów jest ich satysfakcja z użytecznych cech interfejsu internetowego i mobilnego. Tworząc serwis mobilny m.inteligo.pl zwracaliśmy uwagę przede wszystkim na intuicyjną obsługę. Wyróżnienie w rankingu to dowód, że udało nam się zaproponować serwis, z którego użytkownicy korzystają z przyjemnością - powiedział Michał Macierzyński, dyrektor w Pionie Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego.

Mobilny serwis transakcyjny jest dostępny dla użytkowników telefonów klasycznych i pierwszych modeli telefonów dotykowych od 2008 r. Aktualnie serwis informacyjny jest dostosowany do przeglądarek, w które wyposażone są telefony z klasycznymi niedotykowymi ekranami oraz popularne smartfony z systemami iOS oraz Android wyposażone w ekrany dotykowe. W części informacyjnej dostępne są między innymi wszystkie aktualności i promocje dotyczące użytkowników oraz wyszukiwarka bezpłatnych najbliżej położonych bankomatów. Z kolei serwis transakcyjny pozwala zarządzać rachunkiem bankowym. Jego funkcje pozwalają w szczególności realizować przelewy, w tym korzystać z usługi SMSMoney oraz EmailMoney, doładować telefon komórkowy, przeglądać historię transakcji, sprawdzić saldo transakcji, środki zablokowane oraz odrzucone transakcje, złożyć wniosek o debet oraz wysłać potwierdzenie zrealizowanego przelewu na numer faksu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"