Jest nowy sposób zakupu biletów na pociągi PKP Intercity

W aplikacji mobilnej mPay pojawiła się opcja kupna biletów na przejazdy pociągami PKP Intercity. Operator aplikacji umowę z państwowym przewoźnikiem podpisał w lutym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Wprowadzenie do aplikacji możliwości zakupu biletów PKP Intercity znacznie uzupełnia naszą ofertę usług mobilnych ułatwiających podróżowanie, do której należą m.in. zakup biletów kolei regionalnych, biletów komunikacji miejskiej, regulowanie opłat za parkowanie czy za przejazd autostradami - wylicza Andrzej Basiak, prezes mPay.

- Cieszymy się z pozyskania nowego partnera. Popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najprostszy. Jest to także szansa dla naszych partnerów na współpracę na łatwych i atrakcyjnych zasadach, dzięki którym zyskają jeszcze większą liczbę użytkowników - komentuje Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity

- Zapraszamy do współpracy kolejne podmioty, które są zainteresowane sprzedażą biletów na połączenia PKP Intercity - dodaje.

Będzie nowa aplikacja mobilna PKP Intercity

PKP Intercity podkreśla, że współpraca z mPay jest realizowana w ramach wprowadzonego jesienią ub.r. nowego modelu sprzedaży agencyjnej, w którym wprowadzono ujednolicone warunki handlowe dla wszystkich partnerów.

Przewoźnik zapowiada też rozwój własnej oferty cyfrowej. W br. ma pojawić się jego nowa aplikacja mobilna z wieloma ułatwieniami dla użytkowników. Firma planuje też nowy system sprzedaży biletów, program lojalnościowy oraz platformę multimedialną na pokładach pociągów.

Na początku maja br. PKP Intercity wprowadził ofertę Promo z dynamicznymi taryfami cenowymi na wszystkie połączenia. https://www.wirtualnemedia.pl/pkp-intercity-awaria-promo-bilety-promocja,7169866787313281a

mPay z 843 tys. użytkowników

Aplikacja mPay obsługuje płatności za bilety komunikacji publicznej w 114 miastach i za parkowanie w 68 miastach (według stanu z pierwszego marca br.). W aplikacji można też płacić za przejazdy płatnymi odcinkami autostrad, kupować karty podarunkowe oraz zasilać konta telefoniczne i konta na platformach streamingowych.

Na koniec kwietnia br. z aplikacji mPay korzystało 843 tys. użytkowników, o 65,9 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast w pierwszym kwartale br. 234 tys. internautów zalogowało się do aplikacji przynajmniej raz w ciągu 28 dni, rok wcześniej takich użytkowników było 124,7 tys.

grafika

W pierwszym kwartale br. firma mPay zanotowała 5,14 mln zł przychodów sprzedażowych i 27 tys. zł zysku netto, wobec 3,41 mln zł wpływów i 21 tys. zł zysku przed rokiem. W całym ub.r. przy 16,84 mln zł przychodów osiągnęła 154 tys. zł zysku netto.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"