Interia.pl uruchomiła darmową pocztę Int.pl dla młodych bez reklam mailingowych (wideo)

Interia.pl uruchomiła bezpłatny serwis poczty mailowej Int.pl, w którym użytkownikom nie są wysyłane reklamy mailingowe. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinach oraz internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Interia.pl uruchomiła darmową pocztę Int.pl dla młodych bez reklam mailingowych (wideo)

Int.pl ma wygląd i funkcjonalności podobne do podstawowego serwisu poczty mailowej na Interii. Wyróżnikiem jest to, że użytkownicy nie otrzymują automatycznie reklam mailingowych.

Witryna jest skierowana przede wszystkim do młodych internautów. Dostosowana do nich została także warstwa graficzna strony. Ponadto użytkownicy mogą dopasować wygląd poczty do swoich potrzeb, wgrywając zdjęcia jako tło swojej skrzynki.

Wydawca liczy, że nowy serwis przyciągnie użytkowników tym, że będą mogli w nim zakładać krótkie, proste adresy w domenie int.pl.

- Wzrost zasięgu wśród młodych internautów oraz testowanie nowych modeli biznesowych - to cele, które chcemy zrealizować poprzez Int.pl. Nasza propozycja z założenia ma spełniać podstawowe cele związane z komunikacją pocztową czyli wychodzić naprzeciw oczekiwaniom młodych ludzi żyjących i komunikujących się w epoce mediów społecznościowych - opisuje Radosław Kucko, członek zarządu Grupy Interia.pl. - Zakładamy, że poczta może stać się punktem wyjścia dla kolejnych produktów, skierowanych do millenialsów. Planujemy, że Int.pl szeregować będzie serwisy i usługi z portfolio Interii, które skierowane są do tej grupy odbiorców - zapowiada Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w firmie.

Startowi serwisu towarzyszy kampania reklamowa pokazująca, że Int.pl daje rozwiązanie problemów użytkowników innych kont mailowych: chroni przed spamem i oferuje krótkie, łatwe adresy. Reklamy mają też podkreślać także niezależność serwisu od rozwiązań proponowanych przez tradycyjne portale.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. Viva, MTV, Eska TV), radiu (RMF MAXXX i Radio Eska), kinach (Cinema City i Helios) oraz internecie (reklamy, aktywności w wybranych serwisach Interii i na Facebooku, współpraca z youtuberami związanymi z agencją Get Hero).

Spoty telewizyjne i kinowe wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a przygotowaniem kreacji radiowych i ich udźwiękowieniem zajęło się RS Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą