Interia.pl zmienia cenniki reklamowe Deccoria.pl i RMF24.pl

Interia.pl wprowadziła nowe cenniki reklamowe dla swoich serwisów Deccoria.pl i RMF24.pl. Obie oferty oprócz podstawowych form reklamowych obejmują m.in. sponsoringi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy cennik reklamowy Deccoria.pl pojawia się krótko po udostępnieniu odświeżonej wersji tego serwisu (więcej o tym). W ofercie znajdują się standardowe formy reklamowe i artykuły sponsorowane, a także sponsoringi oparte na kreacji wkomponowanej w nagłówek portalu (także z wideo) oraz opcja artdeccor, czyli prezentacja promowanych produktów w formie naturalnej części serwisu. Natomiast w nowym cenniku RMF24.pl pojawił się sponsoring podserwisów, będący połączeniem form double multiscreening i navibox oraz umożliwiający emisję sponsoringów w wybranych sekcjach witryny. Interia.pl przekonuje, że oferta ta jest unikalna pod względem cenowym.

Przypomnijmy, że cenniki reklamowe swoich serwisów tematycznych Interia.pl wprowadziła w połowie ub.r. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele