W ramach współpracy Sport.Interia.pl będzie publikować fragmentów meczów z rozgrywek piłkarskich (m.in. ligi hiszpańskiej, włoskiej, niemieckiej i drugiej ligi angielskiej) oraz z innych dyscyplin, które są transmitowane w stacjach Eleven Sports Network. Umowa została zawarta do końca 2019 roku.
Jednocześnie powiększono zespół redakcyjny Sport.Interia.pl. - Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z Eleven Sports to dopiero początek sportowej ofensywy Interii. Już teraz szukamy dalszych wzmocnień treściowych oraz poszerzamy grono zewnętrznych współpracowników - zapowiada Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-sportowe-fakty-przed-sport-onet-mocno-w-gore-tvp-sport-w-dol-meczyki-pl-top-15,7171202364262529a ##

Wydawca wprowadzi też nowe rozwiązania reklamowe dla firm, które chcą się promować przy treściach o sporcie. - Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i, jak mało która dziedzina, pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje. Planujemy intensyfikację reklamowych projektów specjalnych, przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami, wspierającymi dane dyscypliny - komentuje Radosław Włoda, dyrektor ds. rozwoju projektów niestandardowych w Grupie Interia.pl.
Po roku koniec współpracy z Eurosportem
Przez ostatni rok Interia w kategorii sportowej współpracowała redakcyjnie z Eurosport Polska (należącym do Discovery). W połowie listopada ub.r. sekcja sportowa portalu ruszyła w nowej odsłonie pod adresem Eurosport.interia.pl.

Witryna miała dwóch redaktorów naczelnych: z ramienia Interii kierował nią dotychczasowy naczelny redakcji sportowej Michał Białoński, a ze strony Eurosportu - Rafał Sak.
- Z Discovery Polska łączyła nas roczna umowa, która wygasła z dniem 14 listopada - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Lenart, dyrektor działu marketingu i PR w Grupie Interia.pl. - To był świetny czas, w którym połączone redakcje wspólnie relacjonowały największe wydarzenia takie jak zimowe igrzyska olimpijskie i mistrzostwa świata w piłce nożnej. Mimo samych dobrych doświadczeń postanowiliśmy niezależnie budować swój produkt w obszarze sportu - uzasadnia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/interia-z-odswiezona-aplikacja-na-androida-jak-korzystac-jak-zainstalowac,7171202656261761a ##
Dodajmy, że wiosną br. sfinalizowano przejęcie Scripps Networks Interacitve (właściciela Grupy TVN) przez Discovery. Powołano wspólne kierownictwo firm w Polsce, prezesem i dyrektorem zarządzającym został Piotr Korycki.

W konsekwencji materiały i dziennikarze z Eurosportu zaczęli pojawiać się w stacjach Grupy TVN (głównie w TVN24) oraz na portalu TVN24.pl.
- Dla Interii pełna niezależność jest szansą na wykorzystanie potencjału contentu różnych nadawców i właścicieli praw, czego emanacją jest już nawiązana współpraca z Eleven Sports. Chcemy w pełni wykorzystywać możliwości, jakie daje tematyka sportowa, stąd decyzja, by na bazie doświadczenia Michała Białońskiego rozwijać autorski serwis i móc elastycznie dopasowywać jego ofertę contentową, zarówno w zakresie treści redakcyjnych, jak i reklamowych, do wymagań, stawianych przez rynek - podkreśla Filip Lenart.
Według badania Gemius/PBI w październiku br. Grupa Interia.pl zanotowała 18,72 mln realnych użytkowników i 1,34 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 13,6 mln użytkowników i 742,7 mln odsłon.











