Interia będzie tworzyć serwis z Eurosportem. Koniec współpracy z Onetem

W poniedziałek wystartował nowy serwis sportowy Eurosport.interia.pl. To efekt umowy podpisanej między Grupą Interia i Eurosportem (Discovery Communications).

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Interia będzie tworzyć serwis z Eurosportem. Koniec współpracy z Onetem

Serwis zbudowano na bazie sekcji sportowej portalu Interia.pl. Nowa odsłona zyskała identyfikację łączącą elementy charakteryzujące Eurosport i Interię. W porównaniu do dotychczasowego serwisu Interii znacznie ma zwiększyć się ilość treści wideo, a także artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Stać się to ma dzięki powiększeniu i wzmocnieniu redakcji, przygotowującej treści. W ich tworzeniu dziennikarze korzystać będą z zasobów Eurosportu, oferującego dostęp do ogromnych zasobów materiałów wideo pochodzących z anteny oraz produkowanych lokalnie i centralnie przez ten kanał telewizyjny. W ramach umowy partnerzy połączą działania redakcyjne i reklamowe.

- Wzmocnienie oferty digitalowej jest jednym z elementów naszej strategii. Wszystkie działania są nakierowane na to, aby dostarczać jak najwięcej sportowych emocji jak największej liczbie kibiców na wszystkich możliwych platformach. Dzięki współpracy z Grupą Interia będziemy mieli możliwość dotarcia do milionów użytkowników miesięcznie, w tym do młodszego pokolenia - ocenia Dorota Żurkowska-Bytner, szefowa Discovery Polska.

- Discovery to firma, która wie, jak się robi doskonałą telewizję. Grupa Interia ma natomiast pełnię kompetencji w Internecie. Razem możemy rozwijać współpracę w ciekawych dla obu stron, niestandardowych modelach biznesowych. Mamy do czynienia z połączeniem jednego z najsilniejszych sportowych brandów na świecie z potencjałem najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, ale także połączeniem dwóch doświadczonych redakcji w jednym serwisie. Wspólnie stworzymy najciekawszą i najlepszą merytorycznie ofertę na rynku, podaną w przyjazny użytkownikowi sposób, co szczególnie ważne w roku, w którym czekają nas dwie wielkie sportowe imprezy: zimowe igrzyska olimpijskie i mistrzostwa świata w piłce nożnej - komentuje z kolei Artur Potocki, prezes Interii.

Na ten moment partnerzy nie podają, kto będzie kierował projektem i jaki będzie skład redakcji. Szczegóły na ten temat komunikowane będą w późniejszym czasie. Dotychczas - od sierpnia 2012 roku - Eurosport współpracował w zakresie sportowego serwisu z Grupą Onet.

Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"