WP SportoweFakty w lutym br. odwiedziło 8,12 mln internautów, spędzając średnio po15 minut i 54 sekundy oraz zapewniając 27,35 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Ponad 7 mln odwiedzających przyciągnęły sekcje sportowe dwóch innych portali horyzontalnych. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) taki dział zanotował 7,38 mln użytkowników, 8 minut i 23 sekundy spędzone średnio przez każdego oraz 24,87 proc. zasięgu, a na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) - gdzie w połowie 2022 roku do sekcji sportowej włączono witrynę „Przeglądu Sportowego” - 7,02 mln użytkowników, 19 minut i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 23,63 proc. zasięgu.
Niżej w rankingu są sekcje sportowe innych dużych portali. Sport.pl, stanowiący dział sportowy Gazeta.pl, przyciągnął 5,84 mln internautów (19,67 proc. zasięgu), każdego średnio na 11 minut i 36 sekund, sekcja sportowa o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 2,47 mln użytkowników (8,31 proc. zasięgu), przeciętnie na 3 minuty i 3 sekundy. Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) analogiczny dział miał 2,02 mln odwiedzających, 2 minuty i 10 sekund średniego czasu korzystania oraz 6,81 proc. zasięgu, a na TVN24.pl - 1,71 mln użytkowników, 2 minuty i 47 sekund przeciętnego czasu oraz 5,75 proc. zasięgu.

Wśród sportowych stacji telewizyjnych popularniejszy jest TVP Sport. Jego portal odwiedziło 3,45 mln internautów (11,62 proc. zasięgu), spędzając średnio po 13 minut i 34 sekundy. Natomiast witryna Polsat Sport przyciągnęła 3 mln użytkowników (10,1 proc.), przeciętnie na 6 minut i 20 sekund.
Zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na platformie Flashscore z wynikami meczów na żywo. W lutym każdy z 2,54 mln użytkowników (8,54 proc. zasięgu) korzystani z niej średnio przez godzinę, 30 minut i 6 sekund.
W porównaniu do stycznia odwiedzalność WP SportowychFaktów zmieniła się nieznacznie: ubyło 89,3 tys. użytkowników (1,1 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 6 sekund (0,6 proc.).

Sekcja sportowa Interii zyskała natomiast 858,9 tys. odwiedzających (13,2 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 2 minuty i 38 sekund (23,9 proc.). Dzięki temu pod względem zasięgu wysunęła się nad analogiczny dział Onetu, który stracił 337,9 tys. użytkowników (4,6 proc.) przy wzroście przeciętnego czasu o 58 sekund (5,3 proc.).
Sport.pl zanotował spadek o 464,8 tys. użytkowników (7,4 proc.) oraz 23 sekundy średniego czasu korzystania (3,2 proc.), portal TVP Sport - o 435,5 tys. odwiedzających (11,2 proc.) oraz minutę i 44 sekundy średniego czasu (11,3 proc.), a sekcja sportowa portalu „Super Expressu” - o 337,1 tys. użytkowników (14,3 proc.) i 2 sekundy przeciętnego czasu (1,5 proc.).

Jeszcze mocniej zmalały wyniki działów sportowych o2.pl i TVN24.pl. Pierwszy stracił 1,35 mln internautów (35,3 proc.) oraz 5 sekund spędzonych średnio przez każdego (2,7 proc.), a drugi - 485,7 tys. użytkowników (22,1 proc.) i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,2 proc.). Zaś na Flashscore przy minimalnym spadku liczby odwiedzających (o 1,3 tys., czyli 0,05 proc.) średni czas spędzony przez każdego zmalał o 6 minut i 14 sekund (6,5 proc.).
Wzrost w obu statystykach osiągnął jedynie portal Polsat Sport: zyskał 41,5 tys. użytkowników (1,4 proc.) oraz 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania (16,2 proc.).











