- Przewidujemy całą serię dużych zmian w wielu kluczowych produktach firmy. Duża część z tych nowości zaplanowana jest jeszcze w tym roku, niektóre w najbliższym czasie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szybowska, kierownik PR & social media w Grupie Interia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/interia-z-nowym-logo-juz-bez-tarczy-i-pl ##
Szczegółowego harmonogramu zmian firma nie ujawnia. Wiadomo natomiast, że w pierwszej kolejności zmieni się strona główna portalu Interia i nastąpi to jeszcze we wrześniu.
Przypomnijmy, że z początkiem września nowe logo i stronę główną wprowadziła Wirtualna Polska (zobacz szczegóły).
W maju br. Interię odwiedziło 7,28 mln internautów (real users), którzy wykonali w portalu 732,6 mln odsłon, a każdy spędził w nim średnio 3 godziny i 34:17 minuty, natomiast wszystkie serwisy Grupy Interia.pl (m.in. Chomikuj.pl) miały 12,11 mln użytkowników, 1,11 mld odsłon oraz 3 godziny i 58:19 minuty przypadające na przeciętnego użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).












