Kontrakt obejmuje realizację usług reklamowych, w tym opracowanie strategii komunikacji oraz kreacji w ramach kampanii 360 stopni.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-power-co-to-jest-jak-dziala-lokalizacja ##
„Oszczędzaj przez cały dzień” w reklamach Intermarché
Właśnie ruszyła pierwsza kampania stworzona przez 2012. Kampania opiera się na idei: „Oszczędzaj przez cały dzień” i jest odpowiedzią na obecne czasy, w których oszczędzamy i świadomie planujemy wydatki.
- Zamiast skupiać się wyłącznie na cenie, na promocjach czy obiadach za x złotych, pokazujemy oszczędzanie jako coś, co dzieje się samoistnie w ciągu dnia. Przenieśliśmy punkt ciężkości oszczędzania z samych zakupów na codzienne życie przykładowej konsumentki. Podkreślamy, że robiąc dobre zakupy w sklepie z szerokim asortymentem, oszczędzamy przez cały dzień, używając produktów, które kupiliśmy w dobrej cenie lub w promocji – wyjaśnia Michał Kubik, senior copywriter, współautor kampanii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-strategia-rozwoj-marki-wlasne ##
Na potrzeby kampanii Agencja 2012 stworzyła logo akcji „Oszczędzaj przez cały dzień”, jingiel oraz oryginalną muzykę. Produkcja filmowo-zdjęciowa została realizowana we współpracy z domem produkcyjnym Ilmatic. Materiały powstałe w efekcie współpracy będą emitowane m.in. w kanałach social mediowych oraz w ramach kampanii online wideo.
Agencja odświeżyła też szatę graficzną materiałów drukowanych oraz format komunikacji w social media. Bohaterką kampanii pozostała Irka Marsze, postać wykreowana przez Intermarché we wcześniejszych kampaniach autorstwa DDB Warszawa.

Za obsługę budżetu mediowego Intermarché jest odpowiedzialny dom mediowy Mediacom.











