Ideą przewodnią wprowadzonych zmian jest świeżość – oznacza to, że nowa odsłona sklepów wyróżnia się poszerzoną ofertą i atrakcyjną prezentacją produktów świeżych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-sklepy-promocje-reklama ##
Supermarkety zyskały dużą strefę świeżego ryneczku, w ramach którego dostępne są pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. Wyróżnikiem sklepów Intermarché są również przygotowywane na miejscu wędliny z własnej wędzarni. Szerszą ekspozycję zyskały produkty BIO, ekologiczne, kuchnie świata, dania gotowe czy nabiał.

Odświeżony wygląd supermarketu to nie tylko zmieniony układ sali sprzedaży, ale także nowa identyfikacja wizualna i oświetlenie. Postawiono na wygodę i maksymalnie ułatwienie zakupów.
Intermarché z platformą „Świeżo, tanio, z optymizmem”
Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzeniem nowej platformy marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Dla Intermarché kluczowym obszarem oferty są właśnie produkty z kategorii świeżych, dlatego w sklepach po remodelingu została powiększona strefa ekspozycji tego asortymentu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-strategia-rozwoj-marki-wlasne ##
Docelowo ma ona wynosić 50 proc. powierzchni sklepu. Strefę ryneczku z produktami świeżymi usytuowano przy wejściu, a sprzedaż części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, odbywa się na dwa sposoby – tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, dzięki czemu klienci nie muszą stać w kolejkach do lady tradycyjnej, oszczędzając czas. Do ich dyspozycji jest również ułatwienie w postaci samoobsługowej krajalnicy do pieczywa.
foto

Zmiana konceptu sklepu oznacza nowe dedykowane strefy promocyjne, sezonowe i wyprzedażowe, a także specjalnie zaaranżowane miejsca kulinarnych inspiracji dla klientów. Przygotowanie nowego modelu sklepu zostało poprzedzone analizami ścieżki klienta oraz badaniami marketingowymi.
– Jako Intermarché koncentrujemy się na rozwoju kategorii świeżych oraz dopasowaniu oferty do aktualnych trendów konsumenckich. Nasz koncept Power oznacza nie tylko zmianę wyglądu i układu sklepów, ponieważ remodeling rozpatrujemy szerzej niż tylko w perspektywie jakości produktów – to cel strategiczny sieci związany z nowoczesnym wizerunkiem przestrzeni zakupów oraz pakietem ważnych udogodnień dla klientów. Stawiamy na wygodny supermarket, by zapewnić jak najbardziej przyjazny i kompleksowy sposób robienia codziennych zakupów – mówi Benjamin Ferte, członek zarządu dyrekcji handlowej Intermarché i dodaje – Obserwujemy, że zmiana, która została wprowadzona już w 20 placówkach naszej sieci, pozytywnie wpłynęła na postrzeganie marki, efektywność sprzedażową oraz wzrost koszyka zakupowego i liczby klientów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-koncept-sklepowy-intermarche-power-w-szczecinku ##
Kolejne placówki w koncepcie Power
Koncept Power jest dziś sukcesywnie wprowadzany w kolejnych sklepach Intermarché. Trwa proces przemodelowania w wybranych lokalizacjach – w ostatnim czasie nowy koncept wdrożyły sklepy Intermarché w Pajęcznie, Gostyniu oraz Trzebnicy.

Klienci mogą tu skorzystać m.in. nie tylko z poszerzonych stref Owoce & Warzywa czy produktów świeżo pakowanych, lecz także z większej przestrzeni ekspozycji mięs oraz produktów z kategorii nabiału, mrożonek i alkoholi.











