Intermarché modernizuje kolejne sklepy w koncepcie Power

Sieć supermarketów Intermarché (Grupa Muszkieterów) postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. W nowej odsłonie funkcjonuje już 20 placówek i trwają kolejne modernizacje. Docelowo Intermarché chce, by w perspektywie 4 lat 80 proc. całego portfela sklepów działało w nowym koncepcie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Intermarché modernizuje kolejne sklepy w koncepcie Power

Ideą przewodnią wprowadzonych zmian jest świeżość – oznacza to, że nowa odsłona sklepów wyróżnia się poszerzoną ofertą i atrakcyjną prezentacją produktów świeżych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-sklepy-promocje-reklama ##

Supermarkety zyskały dużą strefę świeżego ryneczku, w ramach którego dostępne są pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. Wyróżnikiem sklepów Intermarché są również przygotowywane na miejscu wędliny z własnej wędzarni. Szerszą ekspozycję zyskały produkty BIO, ekologiczne, kuchnie świata, dania gotowe czy nabiał.
 

grafika

Odświeżony wygląd supermarketu to nie tylko zmieniony układ sali sprzedaży, ale także nowa identyfikacja wizualna i oświetlenie. Postawiono na wygodę i maksymalnie ułatwienie zakupów.

Intermarché  z platformą „Świeżo, tanio, z optymizmem”

Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzeniem nowej platformy marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Dla Intermarché kluczowym obszarem oferty są właśnie produkty z kategorii świeżych, dlatego w sklepach po remodelingu została powiększona strefa ekspozycji tego asortymentu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/intermarche-strategia-rozwoj-marki-wlasne ##

Docelowo ma ona wynosić 50 proc. powierzchni sklepu. Strefę ryneczku z produktami świeżymi usytuowano przy wejściu, a sprzedaż części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, odbywa się na dwa sposoby – tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, dzięki czemu klienci nie muszą stać w kolejkach do lady tradycyjnej, oszczędzając czas. Do ich dyspozycji jest również ułatwienie w postaci samoobsługowej krajalnicy do pieczywa.
foto

Zmiana konceptu sklepu oznacza nowe dedykowane strefy promocyjne, sezonowe i wyprzedażowe, a także specjalnie zaaranżowane miejsca kulinarnych inspiracji dla klientów. Przygotowanie nowego modelu sklepu zostało poprzedzone analizami ścieżki klienta oraz badaniami marketingowymi.

– Jako Intermarché koncentrujemy się na rozwoju kategorii świeżych oraz dopasowaniu oferty do aktualnych trendów konsumenckich. Nasz koncept Power oznacza nie tylko zmianę wyglądu i układu sklepów, ponieważ remodeling rozpatrujemy szerzej niż tylko w perspektywie jakości produktów – to cel strategiczny sieci związany z nowoczesnym wizerunkiem przestrzeni zakupów oraz pakietem ważnych udogodnień dla klientów. Stawiamy na wygodny supermarket, by zapewnić jak najbardziej przyjazny i kompleksowy sposób robienia codziennych zakupów – mówi Benjamin Ferte, członek zarządu dyrekcji handlowej Intermarché i dodaje – Obserwujemy, że zmiana, która została wprowadzona już w 20 placówkach naszej sieci, pozytywnie wpłynęła na postrzeganie marki, efektywność sprzedażową oraz wzrost koszyka zakupowego i liczby klientów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-koncept-sklepowy-intermarche-power-w-szczecinku ##

Kolejne placówki w koncepcie Power

Koncept Power jest dziś sukcesywnie wprowadzany w kolejnych sklepach Intermarché. Trwa proces przemodelowania w wybranych lokalizacjach – w ostatnim czasie nowy koncept wdrożyły sklepy Intermarché w Pajęcznie, Gostyniu oraz Trzebnicy.

grafika

Klienci mogą tu skorzystać m.in. nie tylko z poszerzonych stref Owoce & Warzywa czy produktów świeżo pakowanych, lecz także z większej przestrzeni ekspozycji mięs oraz produktów z kategorii nabiału, mrożonek i alkoholi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele