W ramach promocji każde 100 zł wydane w supermarkecie Intermarché dostaje się naklejkę. Cztery naklejki można wymienić na maskotkę zajączka. Do wyboru są trzy pluszaki: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek.
Akcja potrwa do końca marca lub wyczerpania zapasów maskotek. Za jej obsługę odpowiada firma SCA PR Polska.
Intermarché to kolejna sieć sklepów organizująca promocję z maskotkami. Jesienią ub.r. w dyskontach Biedronka odbyła się druga odsłona akcji ze Świeżakami, a Lidl wprowadził do sprzedaży pluszowe Lidlaki.
Promocji w Intermarché towarzyszy kampania reklamowa obejmująca telewizję, internet i własne kanały marketingowe tej sieci sklepów.
Kreacją reklam i przygotowaniem koncepcji Kicaczków zajełą się agencja Hand Made, a realizacją spotu - dom produkcyjny Imperia Film.












