Piosenka śpiewana przez rzeźników i masarzy promuje Intermarche (wideo)

Sieć sklepów Intermarche prowadzi kampanię reklamową z grupą dwunastu mężczyzn śpiewających znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Film Produkcja i MediaCom Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piosenka śpiewana przez rzeźników i masarzy promuje Intermarche (wideo)

W nowej kampanii sieci sklepów Intermarche dwunastu mężczyzn wcieliło się w rolę masarzy i rzeźników. W spocie śpiewają wykorzystywany już od dłuższego czasu w reklamach tej marki znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”.

Celem kampanii jest zakomunikowanie w zabawnej konwencji, że świeże mięso i wędliny przygotowywane są na miejscu, w sklepach Intermarche, gdzie trafiają prosto od lokalnych dostawców.

Kampania prowadzona jest m.in. w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

Koncepcja musicalowej reklamy powstała w agencji reklamowej Opus B. Za kamerą stanął znany operator i reżyser Bartosz Prokopowicz, za realizację odpowiada Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"