Internauci lubią Bank Pocztowy

Bank Pocztowy zajął trzecie miejsce w rankingu satysfakcji wśród użytkowników Internetu. Jest to drugie z rzędu wyróżnienie Banku w tym rankingu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ranking powstał po raz trzeci na zlecenie serwisu wp.pl. Wykonawcą zestawienia jest firma Expandi. Firma sklasyfikowała niemal 180 tys. wypowiedzi internautów, zamieszczonych na forach, w komentarzach pod tekstami, blogach, jak również portalach społecznościowych. Opinie zostały podzielona na pozytywne, neutralne i negatywne, jak również przyporządkowano im wydźwięk od -10 do 10.

Bank Pocztowy zajął wysokie, trzecie miejsce – Cieszymy się z najniższego odsetka negatywnych opinii, spośród wszystkich zestawionych banków. W tym roku zamierzamy wprowadzić nową bankowość internetową, która powinna spotkać się z zadowoleniem internautów. Ranking pokazuje, że nasi Klienci są również aktywni w Internecie. Szukają oni w nim opinii o produktach, jak również wyrażają swoje zdanie. Nowa bankowość internetowa powinna być szczególnie ważna dla tej grupy – mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

W rankingu Expandii obejmującym 2012 rok Bank Pocztowy zajął 4 miejsce. Eksperci portalu sklasyfikowali wtedy około 100 tys. wypowiedzi internautów dotyczących banków i produktów przez nie oferowanych.

Misją Banku Pocztowego jest prosta i dostępna bankowość. Bank realizuje ją m.in. poprzez edukację finansową społeczeństwa na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, cykl audycji Akademia Oszczędzania, jak również materiały edukacyjne w prasie.

Bank Pocztowy stawia na kontakt w Internecie m.in. poprzez edukacyjny blog „Żeby zrozumieć świat finansów”. Pracownicy pokazują w nim, jak korzystać z finansów, na jakie rzeczy zwracać uwagę oraz jakie produkty są najwygodniejsze.

Blog Banku Pocztowego spotkał się z wyróżnieniem ekspertów internetowych. Docenili oni m.in. jego walory edukacyjne - Bankowcy z Pocztowego nie piszą wyłącznie o swoich produktach! Owszem, obracają się wokół ofert i własnej marki, ale potrafią zanurkować w jej historię, potrafią odskoczyć całkiem daleko poza własną firmę. Fajne, ciekawe… - można przeczytać na stronie, która oceniła blogi banków.  

Klienci Banku Pocztowego mogą polecać jego produkty swoim znajomym. W ramach programu „Lubię Pocztowy” otrzymują oni finansową nagrodę za każdy polecony produkt. Za skuteczne polecenie Pocztowego Konta Standard lub Nestor wynosi ona 30 zł, 40 zł za Pocztową Kartę Płatniczą i 50 zł za Pocztową Kartę Kredytową. Szczegóły programu znajdują się na stronie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online