Internet prześcignie radio pod względem wydatków reklamowych

W bieżącym roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy whistorii będą większe od wydatków na reklamę w radiu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się naprognozę firmy badawczej eMarketer, w obecnym roku reklamodawcywydadzą na reklamę online 21,7 miliarda dolarów, czyli o 1,3miliarda dolarów więcej niż na reklamę radiową.

Internet już kilka lat temu wyprzedził pod tym względem outdoor,a według prywatnej firmy Veronis Suhler Stevenson, do 2011 rokuodbierze telewizji pozycję medium numer 1.

eMarketer szacuje także, że w latach 2007 - 2011 wydatki nainternetową reklamę podwoją się, podczas gdy wydatki na reklamęradiową zanotują w tym samym okresie wzrost o zaledwie 2,2 miliardadolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele