Internetowa kampania Coca - Coli

Coca - Cola Poland rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wpisuje się ona w uruchomioną w lipcu nową, globalną platformę komunikacyjną marki Coca – Cola - 'Coke Side of Life' (Witaj po radosnej stronie życia.Coca-Cola).

Za działania w Internecie odpowiadają Next, interaktywny dział grupy domów mediowych Starcom MediaVest oraz agencja K2.

Kampania prowadzona będzie w oparciu o portal Onet.pl. Początkowo emitowany będzie top layer, a następnie ruszy kampania billboardowa, obliczona na kilkadziesiąt milionów odsłon. Różnego rodzaju kreacje billboardów nawiązują do kampanii Coca – Coli prowadzonej w innych mediach (m.in.: telewizja i outdoor).

 Działania reklamowe w internecie prowadzone będą do końca października br.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii