Internetowo-prasowa kampania Purmo

Pod hasłem 'Eksperci polecają Purmo' ruszyła jesienna kampania reklamowa najlepiej znanej marki grzejników w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Firma Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania podłogowego Purmo, kreuje w ten sposób wizerunek marki jako docenianej i wybieranej przez fachowców oraz wspiera program „Purmo Ekspert”.           

Kampanię zaplanowano w prasie oraz Internecie. Layouty reklam wykorzystują wizerunek dwojga profesjonalistów zajmujących się doborem i montażem grzejników: projektantki wnętrz oraz instalatora. Ma to służyć zróżnicowaniu przekazu w zależności od charakteru medium i grupy docelowej. Reklamy z projektantką ukażą się w poradnikowych pismach budowlanych przeznaczonych dla klientów indywidualnych, z kolei w pismach branżowych zamieszczono layout z wizerunkiem instalatora. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest promocja Purmo poprzez rekomendację marki przez specjalistów i wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką jako wybieraną przez fachowców. Celem działań jest ponadto promocja  Programu Purmo Expert.

Reklama prasowa zaplanowana jest na wrzesień i październik. Obejmie prasę specjalistyczną („Instalator Polski”, „Magazyn Instalatora”) oraz poradnikową budowlaną („Murator”, „Ładny Dom” i ich dodatki tematyczne) i wnętrzarską („Cztery Kąty”). W tym samym okresie przeprowadzone zostaną działania promocyjne w Internecie. Emisję nowoczesnych form reklamy internetowej zaplanowano na ośmiu wortalach dotyczących budownictwa i instalacji (m.in. www.gazeta.pl/dom; http://www.muratordom.pl/; http://www.instalacjebudowlane.pl/; http://www.e-instalacje.pl/). W kampanii wykorzystano formę brandingu -  jednocześnie kilka skutecznych narzędzi reklamy internetowej. Dzięki temu co przekaz jest możliwie najsilniejszy. Do wykorzystanych form należą expand, sky scraper, billboard, jak również box śródtekstowy i scroll.

„Planując kampanię wyszliśmy z założenia, że klienci ufają fachowcom. Decyzję o kupnie grzejnika podejmuje się bowiem na wiele lat. Wiemy, że  specjaliści z branży instalacyjnej i wnętrzarskiej dzięki wieloletniej praktyce w swoim zawodzie przekonali się, że Purmo to sprawdzona i solidna marka.” – mówi Emilia Dudek, kierownik marketingu w firmie Rettig Heating. „W reklamach wykorzystujemy wizerunek instalatora i projektantki wnętrz. Jako eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży wybierają oni nowoczesne rozwiązania proponowane przez Purmo, widząc ich przewagę nad starymi rozwiązaniami z lat 70. czy 80., kiedy to jedynym dostępnym zarówno do pokoju, jak i do łazienki grzejnikiem było "żeliwne żeberko", a  o ogrzewaniu podłogowym prawie nikt w Polsce nie słyszał. Są przekonani o wyższości nowych technologii i produktów Purmo, więc polecają je swoim klientom.”

Kampanii reklamowej towarzyszy kontynuacja największego w branży grzewczej programu promocyjnego dla specjalistów Purmo Expert. Jest on prowadzony w kategoriach: „instalator”, „sprzedawca” i „projektant” i ma za zadanie wsparcie profesjonalistów. Purmo Expert to nie tylko możliwość zdobywania nagród, ale przede wszystkim dostęp do najnowszej wiedzy z zakresu techniki grzewczej i instalacyjnej. Uczestnicy zapraszani są na specjalistyczne szkolenia oraz otrzymują regularnie biuletyn informacyjny Purmo Export. Najbardziej aktywnym instalatorom Rettig Heating proponuje zaprojektowanie i uruchomienie własnej strony internetowej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów