Internetowy casting do serialu „To nie koniec świata”

Producenci serialu obyczajowego „To nie koniec świata” organizują na Facebooku konkurs dla fanów serialu. Wybiorą osobę, która wystąpi w finałowym odcinku drugiego sezonu produkcji Polsatu.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Internetowy casting do serialu „To nie koniec świata”
Krystian Wieczorek i Karolina Gorczyca w “To nie koniec świata”

Aby wziąć udział w konkursie, należy nakręcić krótki film i zaprezentować w nim własny talent aktorski. Nagranie trzeba umieścić w aplikacji castingowej, która dostępna jest na oficjalnym fanpage’u „To nie koniec świata” oraz na profilu platformy ipla.

Konkurs jest przeznaczony dla osób pełnoletnich i potrwa do 10 kwietnia do godz. 22.00. Fani serialu mogą głosować na wszystkie filmy, a wygra ten, który zdobędzie największą liczbę głosów. Nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone na Facebooku, a sceny z jego udziałem nagrane w połowie kwietnia.

grafika

„To nie koniec świata” opowiada historię Pawła (w tej roli Krystian Wieczorek), który przeprowadził się do Białej Podlaskiej i poznał Ankę (Karolina Gorczyca), zamieszkującą połowę należącego do niego domu. Oboje zakochali się w sobie. W produkcji grają jeszcze m.in. Artur Dziurman, Eryk Lubos i Magdalena Lamparska. Serial kręci Aktiv Media.

Drugi sezon „To nie koniec świata” nadawany jest w Polsacie w czwartki o 22.05. Po czterech odcinkach jego oglądalność wyniosła 1,61 mln osób (zobacz szczegółowe dane).

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC