Internetowy second hand Sellpy wchodzi do 20 krajów, będzie korzystać z magazynu w Polsce

Internetowy sklep z używaną odzieżą Sellpy, którego większościowym udziałowcem jest szwedzka firma odzieżowa H&M, rozszerza swoją działalność o 20 kolejnych krajów. Będzie korzystać z magazynu zlokalizowanego w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Sellpy powstał w 2014 roku. Jego większościowym udziałowcem jest szwedzka firma odzieżowa H&M, która obecnie posiada w nim 70 proc. udziałów.

Najpierw działał w Szwecji, od ubiegłego roku w Niemczech, a od lutego br. działa też w Holandii i Austrii. Firma poinformowała w wydanym komunikacie, że chce uruchomić Sellpy w 20 kolejnych krajach Europy za pośrednictwem strony internetowej sellpy.com. Nazw nowych lokalizacji na razie nie podano.

Gustav Wessman, szef ekspansji w Sellpy powiedział w rozmowie z Reuters, że używana odzież jest jedną z najszybciej rozwijających się kategorii w branży modowej. Zdradził też, że dotychczas H&M zainwestował w rozwój platformy ok. 20 mln euro.

Poinformowano również, że Sellpy rozpoczęło właśnie współpracę z H&M, a w jej wyniku firma zyskała dostęp do magazynu szwedzkiej marki odzieżowej w Polsce, w Poznaniu. Umowa pomiędzy firmami obejmuje również usługi związane z obsługą zamówień, kontrolą jakości odzieży i dystrybucją.

W komunikacie przekazano, że wszelkie procesy związane z usługami dotyczącymi obiegu zamkniętego Sellpy mają być obsługiwane przez zespół Global Logistics Region East Europe, który jest częścią globalnego łańcucha dostaw Grupy H&M.

Sellpy podaje, że dotychczas za pośrednictwem platformy sprzedano ponad 9 mln używanych ubrań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech