Inwestycje w kolejnej reklamie PZU z Januszem Rewińskim (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot z Januszem Rewińskim reklamujący nowy wizerunek PZU. Całą kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Papaya Films, Lunapark, Box, K2, Starlink i ACR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie PZU Janusz Rewiński kolejny raz wciela się w rolę ducha molocha krążącego po firmie. Tym razem trafia do pomieszczenia, które kiedyś było stołówką, a teraz jest centrum inwestycyjnym. Taki przekaz ma podkreślać, że PZU skutecznie pomnaża środki powierzone przez klientów.

Kampania nowego wizerunku PZU trwa od połowy maja, obejmując telewizję, prasę, internet, kina oraz outdoor. Akcja jest zaplanowana do końca lipca, natomiast cały rebranding firmy potrwa do końca br. i będzie kosztować 25 mln zł.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, reklamy do internetu - agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starlink i ACR. Spoty z Januszem Rewińskim nakręcił Paweł Edelman, wyreżyserował Iwo Zaniewski, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, natomiast ich postprodukcją zajęła się firma Lunapark, a udźwiękowieniem - studio Box.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"