Inżynier z 30-letnim stażem bohaterem nowej wizerunkowej kampanii Orlenu

Orlen rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Pokazany jest w niej jako firma z tradycjami, inwestująca w bezpieczeństwo energetyczne Polaków.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Inżynier z 30-letnim stażem bohaterem nowej wizerunkowej kampanii Orlenu

Bohaterem spotu emitowanego w telewizji i Internecie jest pan Marek, inżynier z 30 letnim stażem pracy, który obserwuje rozwój Grupy Orlen od lokalnego przedsiębiorstwa naftowego do międzynarodowego koncernu multienergetycznego, zapewniającego bezpieczeństwo energetyczne kraju i regionu, dostarczającego energię i paliwa ponad 100 milionom Europejczyków a także oferującego zaawansowane produkty w ponad 100 krajach na 6 kontynentach.

Przyczynkiem do opowiedzenia historii są Święta Bożego Narodzenia i prezent od najbliższych, dostarczony za pośrednictwem Orlen Paczka.

 

Kampania „Orlen dla Polski" będzie realizowana w telewizji, internecie i na outdoorze do 31 stycznia 2024 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Sigma Bis, należący do Orlenu i PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech