Ponad 100 mln z nich obejrzało transmisje w telewizji i na platformach cyfrowych, a dodatkowe 175 mln obejrzało relacje z wydarzenia dzięki umowom sublicencyjnym z partnerami na całym kontynencie.
Jak wynika z danych nadawcy, przez pierwsze dziewięć dni Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 użytkownicy platform digitalowych - discovery+, Eurosport Player, a w Polsce serwisu player.pl - łącznie spędzili 18 razy więcej czasu na oglądaniu transmisji, niż w trakcie zimowych rozgrywek w Pyeongchang w 2018 roku.
- Igrzyska olimpijskie to wydarzenie o skali globalnej, dalece wykraczające poza sport, a jego widownia nie ogranicza się do tradycyjnej publiczności sportowej. Gdy spojrzymy na pierwszy tydzień, widać wyraźnie, że igrzyska olimpijskie przyciągnęły na nasze platformy nowe i zróżnicowane grono odbiorców w imponującej liczbie. Dzięki relacjom z Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020, obserwujemy najlepsze w historii wyniki w obszarze digital - Jean-Briac Perrette, dyrektor zarządzający i CEO Discovery International.

- Widzimy bardzo dobre wyniki w Europie, ale także w Polsce - zarówno w telewizji, jak i w obszarze digital. Serwis player.pl - w którym pokazujemy każdy niezapomniany moment igrzysk - w ostatnich dniach stał się niezwykle popularny wśród fanów sportu - dodaje Dorota Żurkowska-Bytner, dyrektor Eurosportu w Polsce
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-26-lipca-1-sierpnia-tvp1-hity-tygodnia,7170145034070145a ##
Discovery oferuje relacje z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 na 50 rynkach w Europie, dostępne w 19 językach. To jedyna grupa medialna w Europie, która oferuje dostęp do wszystkich relacji.
Aktualne IO w Polsce relacjonuje również Telewizja Polska.











